На моєму автомобілі підходить час виконання регулярного технічного обслуговування, але дилер не працює або я не бажаю зазнавати ризику під час візиту до дилерського центру. Що мені робити?

Під час обмежень на пересування, пов’язаних із COVID-19 при неможливості чітко дотримуватися регламентних інтервалів обслуговування. Nissan буде гнучко підходити до кожного такого випадку з метою підтримувати гарантійні зобов’язання на ваш автомобіль у повному обсязі. При найближчій нагоді, просимо записатися для виконання технічного обслуговування автомобіля до найближчого дилерського центру. Враховуючи існуючу ситуацію, очікується, що використання автомобіля буде менш інтенсивним.

На моєму автомобілі необхідно виконати гарантійний ремонт, але дилер не працює або я не бажаю зазнавати ризику під час візиту на дилерський центр. Що мені робити?

Якщо ви вважаєте, що ваш автомобіль працює не відповідним чином, або на панелі приладів відображається індикатор несправності, зверніться до інструкції із експлуатації автомобіля, що має опис індикаторів панелі приборів та загальну інформацію по використанню й обслуговуванню автомобіля. При найближчій нагоді, зв’яжіться із найближчим дилерським центром для консультації або запису на діагностику несправності.

Mій автомобіль не заводиться/не може їхати/на панелі приладів горить червоний попереджувальний індикатор.

Якщо на панелі приладів горить червоний попереджувальний індикатор та ви маєте сумніви щодо безпечності використання автомобіля у таких умовах, слід негайно припинити використання автомобіля та зателефонувати до служби Nissan Assistance. Згідно розпоряджень уряду щодо COVID-19, автомобіль буде доставлено до найближчого дилерського центру, або до вашого дому, доки не буде можливості доставити автомобіль до дилерського центру.

Скоріше за все гарантійний термін на моєму автомобілі закінчиться до того, як буде виконано гарантійний ремонт. Як Nissan підтримає в цій ситуації?

Nissan гнучко буде підходити до таких випадків, коли, на автомобілях закінчується гарантія та ремонт не може бути виконано через обмеження пов’язані із боротьбою з вірусом COVID-19. Для фіксації вашого запиту, зверніться будь ласка до дилерського центру телефоном або електронною поштою протягом гарантійного терміну.

Я не маю можливості надати мій автомобіль для обслуговування, згідно вимог виробника. Чи вплине це на гарантію мого автомобіля?

Nissan гнучко застосовуватиме свої сервісні рекомендації, щоб підтримати своїх клієнтів у цю важку годину. Проте, просимо вас самостійно перевіряти рівень та стан моторної оливи та охолоджуючої рідини і підтримувати їх нормальний рівень, як рекомендовано в інструкції з експлуатації вашого автомобіля.

Чи буде необхідно сплатити вартість гарантійного ремонту, у разі затримки із його виконанням?

Ремонт буде виконаний, згідно гарантійних зобов’язань виробника у випадку, якщо це було викликано обмеженнями пов’язаними з боротьбою з вірусом COVID-19.

Чи буде мені надано підмінний автомобіль, на той час, поки дилер не в змозі відремонтувати мій автомобіль?

Просимо вас переконатися, що вільне пересування дозволено урядовими розпорядженнями. Враховуючи існуючу ситуацію, очікується, що використання автомобільного транспорту буде обмежене. Проте, якщо вам необхідний підмінний автомобіль, ви можете звернутися із відповідною вимогою до найближчого дилерського центру Nissan або до служби «Гарячої Лінії».

Mій автомобіль має відкриту відкличну кампанію. Чи можу я його використовувати?

Якщо ви отримали інформацію про необхідність виконання відкличної кампанії, яка виконується безкоштовно для клієнта, проте ще не записалися для її виконання у бажаний дилерський центр, тоді просимо зробити це за найближчої нагоди. Якщо попередній запис було відмінено внаслідок закриття дилерського центру, просимо вас зв’язатися із дилером, коли центр відновить свою роботу, та призначити новий час для ремонту.

Коли Nissan повернеться до нормальної роботи?

Це залежить від подальшого розвитку ситуації із COVID-19. Nissan пильно відслідковує стан усіх ринків й виконує вимоги уряду в кожній країні.

Чи має Клієнт звертатись до якогось певного дилера для виконання ремонту або обслуговування?

Ні. Клієнт може зв’язатися із будь-яким дилером, який працює та записатися на обслуговування та ремонт автомобіля.