Що таке NissanConnect?

NissanConnect — це система Nissan. За допомогою мобільного телефону водія  система підключає хмарні служби, які забезпечують більш зручне та комфортне водіння, зменшуючи кількість відволікаючих факторів.Завдяки системі NissanConnect із функцією навігації ви можете використовувати різні підключені служби, зокрема для отримання в реальному часі відомостей про ситуацію на дорозі та погодні умови, для відтворення музики,  а також для пошуку місць, які вас цікавлять, за допомогою хмарних технологій.

В яких країнах доступна система NissanConnect?

Система NissanConnect доступна в наступних країнах: Австрія, Бельгія, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Ірландія, Італія, Люксембург, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Російська Федерація, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Великобританія, Україна.

Які телефони сумісні з головним пристроєм NissanConnect?

Для роботи системи гучного зв’язку з використанням технології Bluetooth, потокового передавання звуку через Bluetooth, пошуку місць через Google™, системи Google™ Send-to-Car та інших служб потрібен лише сумісний* телефон із Bluetooth. Див. посібник із підключення Bluetooth.

Де можна зареєструватися для використання системи NissanConnect?

Зареєструватися для використання системи NissanConnect можна на веб-сайті You+Nissan

Чи потрібна підписка для використання системи NissanConnect?

Для використання деяких служб системи NissanConnect може знадобитися підписка та згода власника автомобіля на активацію.

Скільки коштує підключення до NissanConnect? Коли закінчиться термін підключення до системи NissanConnect?

Пошук місць через Google™ і систему Google™ Send-to-Car доступний безкоштовно протягом перших трьох років використання. Якщо використовується дистанційний доступ до цих служб за допомогою сумісного телефону, можуть застосовуватися тарифи, встановлені для надсилання текстових повідомлень, голосового зв’язку (щохвилинно), послуг роумінгу та (або) передавання даних. Робота деяких опцій залежить від сторонніх програм і постачальників служб.Такі програми можуть змінювати або припиняти свою роботу, а також можуть передбачати платну підписку на служби. Для пошуку місць через Google™ і систему Google™ Send-to-Car може знадобитися підписка та згода власника автомобіля на активацію. Якщо постачальник послуг припиняє або обмежує свою роботу, то обслуговування може тимчасово або назавжди припинитися без попереднього повідомлення. За таких умов компанія Nissan та (або) її агенти не несуть відповідальності за це. Компанія Nissan не несе відповідальності за зміну або оновлення обладнання або пов’язані з цим додаткові витрати, що можуть виникнути внаслідок зміни умов надання послуг.

Чи надається гарантія на ці служби?

На обладнання NissanConnect поширюється гарантія на автомобіль Nissan.

Яка інформація доступна на веб-сайті NissanConnect?

На веб-сайті NissanConnect можна оформити або подовжити підписку на використання послуг, а також переглянути відомості про оплати та дані облікового запису. Крім того, на сайті представлені правила й умови використання послуг і політика конфіденційності нашої компанії.


Навіщо потрібна реєстрація на веб-сайті You+Nissan?

Веб-сайт You+Nissan забезпечує зручний доступ до порталу NissanConnect, а також до різних служб і функцій, призначених для власників автомобілів Nissan.

Як зареєструвати автомобіль для використання Google™ у NissanConnect?

Після реєстрації автомобіля на порталі NissanConnect потрібно прийняти правила та умови використання, а потім отримати свій ідентифікатор користувача та пароль NissanConnect, за допомогою яких ви зможете отримати інструкції з активації служб безпосередньо в автомобілі.

Що таке ідентифікатор користувача та пароль NissanConnect?

Це облікові дані, за допомогою яких автомобіль пройде автентифікацію в системі NissanConnect, а ви отримаєте доступ до служб Google™.

Я вводжу свій ідентифікатор користувача та пароль NissanConnect, але пройти реєстрацію не вдається.

Переконайтеся, що телефон підключено до автомобіля та на телефоні увімкнено режим гучного зв’язку, а потім повторіть спробу. Можливо, ви допустилися помилки, коли вводили ідентифікатор користувача або пароль NissanConnect. Введіть дані ще раз.

Коли введено ідентифікатор користувача та пароль NissanConnect, відображається повідомлення про те, що ім’я користувача та пароль більше не можна використовувати. Що робити в такому випадку?

Можливо, ідентифікатор користувача або пароль NissanConnect введено в кількох автомобілях, внаслідок чого обліковий запис заблоковано. Щоб вирішити цю проблему, зателефонуйте до служби підтримки клієнтів Nissan.

Коли введено ідентифікатор користувача та пароль NissanConnect, відображається повідомлення про те, що автомобіль вже використовується іншим користувачем. Що робити в такому випадку?

Ви намагаєтесь активувати вже активоване радіо, наприклад радіо в автомобілі, у якого був інший власник, або радіо, яке раніше активував інший користувач. Щоб вирішити цю проблему, зателефонуйте до служби підтримки клієнтів Nissan.

Відображається повідомлення про те, що не вдається встановити з’єднання для отримання даних. Що робити в такому випадку?

Ваш автомобіль не може виявити підключений телефон. Переконайтеся, що технологію Bluetooth активовано на телефоні та в автомобілі, й перевірте підключення між ними. Додаткові інструкції можна переглянути в посібнику для вашого телефону або головного пристрою.

Яку технологію використовує система NissanConnect для передавання даних у межах мого тарифного плану голосового мобільного зв’язку?

Для роботи служб Google™ система NissanConnect використовує технологію Data-Over-Voice (DoV).

Чи використовує система NissanConnect хвилини мого тарифного плану голосового мобільного зв’язку?

Система NissanConnect буде використовувати деяку кількість хвилин для кожного запиту служби, щоб передати дані через голосовий зв’язок.

Чи потрібен тарифний план для обміну текстовими повідомленнями на мобільному телефоні?

Завдяки функції обміну текстовими повідомленнями без допомоги рук ви можете прослуховувати текстові повідомлення, які надходять на ваш мобільний телефон з увімкнутим протоколом MAP, і відповідати на них. У такому випадку застосовуються стандартні тарифи для обміну текстовими повідомленнями.

Чи потрібен системі NissanConnect тарифний план для підключення до Інтернету?

Ні, системі не потрібен тарифний план для підключення до Інтернету.

Навіщо зазначати країну під час реєстрації в службах пошуку місць через Google™ і Google™ Send-to-Car?

Система NissanConnect надає доступ до місцевих служб і використовує національний номер телефону, щоб зменшити ваші витрати на підключення. Якщо зазначити країну неправильно, може стягуватися плата за використання мобільного зв’язку в роумінгу.

Чи потрібен обліковий запис PayPal®, щоб оплатити або подовжити використання служб пошуку місць через Google™ і Google™ Send-to-Car?

Ні, ви можете оплатити підписку за допомогою кредитної картки від імені гостьового користувача PayPal.

Після реєстрації в службах пошуку місць через Google™ і Google™ Send-to-Car ці служби стають недоступними. Що робити?

Напевно, це пов’язано з проблемами мережі. Якщо проблема не зникає, зверніться до служби підтримки клієнтів Nissan.

Чому послуги недоступні там, де я перебуваю?

Деякі послуги доступні не всюди.

Мої послуги деактивовано. Що робити?

Переконайтеся, що ваша підписка ще активна. Ви можете подовжити використання послуг, щоб повторно активувати доступ до них.

Мені не вдається надіслати відомості про місця, які мене цікавлять, до системи автомобіля за допомогою карт Google. Що робити в такому випадку?

Напевно, це пов’язано з проблемами мережі. Якщо проблема не зникає, зверніться до служби підтримки клієнтів Nissan.

Чи можна одночасно виконувати кілька запитів до служби пошуку місць через Google™?

Система NissanConnect підтримує лише один запит до служби за раз.

Чи може вхідний виклик перервати виконання запиту службою?

Так, вхідні та вихідні виклики на телефоні переривають виконання запиту службами пошуку місць через Google™ і Google™ Send-to-Car. Якщо вхідний виклик надійшов через Bluetooth-систему гучного зв’язку автомобіля, аудіосистема (Pandora та ін.) автомобіля перейде в беззвучний режим під час голосового виклику.

Чи існує обмеження на кількість разів користування службами?

Наразі такого обмеження немає.

Чи можна використовувати свої облікові дані NissanConnect в автомобілі друга чи в автомобілі, взятому на прокат?

Ні, ваші облікові дані призначені для використання тільки у вашому автомобілі.

Я продав(-ла) свій автомобіль. Що робити в такому випадку?

Оскільки система пов’язана з автомобілем, рекомендується видалити дані про автомобіль із системи You+Nissan і з порталу NissanConnect.

В який спосіб можна звертатися за допомогою до компанії Nissan надалі?

Поверніться на свою сторінку власника автомобіля та виберіть зручний варіант обслуговування клієнта.