Усі питання та відповіді, що наведені нижче, стосуються послуг, які надаються навігаційною та інформаційно-розважальною системою NissanConnect, а також мобільним додатком NissanConnect Services¹.
Обліковий запис
Реєстрація й створення облікового запису
Як створити обліковий запис користувача за допомогою програми NissanConnect Services?
Ви можете створити обліковий запис користувача безпосередньо в програмі NissanConnect Services.
Завантажте програму з App Store або Google Play Store. Для створення облікового запису використовується покроковий помічник.
Що я можу зробити, якщо мені не вдається створити обліковий запис користувача?
Якщо під час реєстрації виникли проблеми, скористайтеся наведеним нижче контрольним списком:
- Ви вже створили обліковий запис користувача NissanConnect Services? Якщо це так, ви не зможете зареєструватися ще раз, використовуючи ту саму адресу електронної пошти. Просто натисніть кнопку "Забули пароль?", щоб отримати новий пароль і ввійти ще раз.
- Чи правильно написано вашу адресу електронної пошти? Перевірте, чи немає в ній пробілів або пропущеної літери.
- Чи всі поля заповнено повністю?
- Чи правильний ваш пароль?
Якщо проблеми залишаються, це може бути пов’язано з тим, що автомобіль зареєстровано на попереднього користувача – служба підтримки може з цим допомогти. Зверніться до служби підтримки тут.
Чому VIN-код мого транспортного засобу не приймається?
Спочатку перевірте на вебсайті, чи сумісний ваш автомобіль із цією програмою.
Перевірте також, у якому регістрі введено символи VIN-коду й чи не введено замість «O» (літера) символ «0» (цифра) або навпаки.
Переконайтеся, що код не містить пробіли або символи, оскільки вони не розпізнаються.
Де я можу отримати допомогу/інструкції з користування NissanConnect Services?
Щоб отримати додаткову інформацію про підключені послуги, див.:
- Короткий довідник, який має надходити разом із автомобілем.
- Відвідайте наведений нижче веб-сайт, щоб отримати загальну інформацію про NissanConnect Services.
Як активувати послуги?
Щоб активувати свої послуги, вам потрібно сполучити автомобіль із програмою для смартфонів NissanConnect Services.
- Спочатку інсталюйте програму NissanConnect Services на свій смартфон і зареєструйтеся, щоб створити обліковий запис.
- Після цього вам потрібно буде ввести VIN-код свого транспортного засобу.
Ввівши VIN-код, увімкніть інформаційно-розважальну систему та на домашній сторінці виберіть:
- Info (Інформація) >
- NissanConnect Services >
- Information Channels (Інформаційні канали) >
- Account Information (Інформація про обліковий запис) >
- Car Pairing Code (Код сполучення автомобіля).
Введіть цей код у програму для смартфона. Щойно ви це зробите, ви зможете користуватися цією програмою.
Мені не надходив електронний лист із підтвердженням. Що я можу зробити?
Лист із підтвердженням має надійти до вашої поштової скриньки протягом кількох хвилин після створення облікового запису.
Переконайтеся, що адресу електронної пошти вказано правильно.
Якщо у вашій папці «Вхідні» листа немає, перевірте інші папки (наприклад, папку зі спамом).
Якщо це не допомагає, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів за номером 0 800 303 307 або перейдіть за цим посиланням, щоб надіслати форму запиту або розпочати спілкування в чаті.
Що робити, якщо процес реєстрації не працює?
Якщо у вас виникнуть проблеми під час реєстрації, скористайтеся цим контрольним списком.
- Ви вже створили обліковий запис користувача NissanConnect? Якщо це так, ви не зможете зареєструватися ще раз, використовуючи ту саму адресу електронної пошти. Просто натисніть кнопку "Забули пароль?", щоб отримати новий пароль і ввійти ще раз.
- Чи правильно написано вашу адресу електронної пошти? Будь ласка, перевірте чи немає в адресі пробілів і великих літер, оскільки регістр має значення.
- Чи всі поля заповнено повністю?
- Чи правильний ваш пароль?
Якщо це не допомагає, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів за номером 0 800 303 307 або перейдіть за цим посиланням, щоб надіслати форму запиту або розпочати спілкування в чаті.
Чи потрібно мені перебувати у своєму автомобілі, щоб активувати ці послуги?
Так, вам потрібно перебувати в автомобілі, щоб завершити процес сполучення.
Де я можу знайти свій «код сполучення»?
Ваш "код сполучення" можна знайти, увімкнувши інформаційно-розважальну систему та вибравши на домашній сторінці послідовно
- Info (Інформація) >
- NissanConnect Services >
- Information Channels (Інформаційні канали) >
- Account Information (Інформація про обліковий запис) >
- Car Pairing Code (Код сполучення автомобіля).
Якщо ви не бачите на дисплеї свого автомобіля папку Account Information (Інформація про обліковий запис), потрібно вибрати команду Update Channel List (Оновити список каналів).
Для цього виберіть у навігаційній системі таке: Settings (Налаштування) > NissanConnect Services > Information Channel Setting (Налаштування інформаційного каналу) > Edit Channel List (Редагувати список каналів) > Update Channel List (Оновити список каналів) > Yes (Так).
Ваш код сполучення тепер має з’явитися після повернення до розділу Account Information (Інформація про обліковий запис).
Мій «код сполучення» не відображається. Що я можу зробити?
Переконайтеся, що ви правильно виконали процес налаштування й що ваш автомобіль перебуває в зоні з хорошим покриттям мережі бездротового зв’язку.
Якщо на дисплеї вашого автомобіля немає папки "Account Information" (Інформація про обліковий запис), вам потрібно вибрати "Update Channel List" (Оновити список каналів).
Для цього виберіть у навігаційній системі таке:
- Settings (Налаштування) >
- NissanConnect Services >
- Information Channel (Інформаційний канал) >
- Edit Channel List (Редагувати список каналів) >
- Update Channel List (Оновити список каналів) >
- Yes (Так).
Тепер ваш "код сполучення" має з’явитися.
Чи можна створити обліковий запис користувача за допомогою моєї інформаційно-розважальної системи?
Ні, ви не можете створити обліковий запис користувача за допомогою своєї інформаційно-розважальної системи.
Під час реєстрації я постійно отримую повідомлення про помилку, чому?
Існує кілька причин, зокрема ваш автомобіль може бути зареєстровано в іншому обліковому записі. Ваша електронна адреса також може бути вже зареєстрована. Може також статися, що ваш пароль не відповідає вимогам.
Якщо у вас виникають проблеми, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів за номером 0 800 303 307 або перейдіть за цим посиланням, щоб надіслати форму запиту або розпочати спілкування в чаті.
Скільки часу має тривати процес реєстрації?
Процес реєстрації та сполучення має тривати щонайдовше 15 хвилин.
Активація всіх ваших послуг може тривати до 24 годин. Переконайтеся, що ваш автомобіль перебуває в зоні з хорошим покриттям мережі бездротового зв’язку й що ви оновили свій примірник програми.
Ви також можете примусово закрити програму, а потім знову відкрити її.
Через 24 години ви можете перейти до Profile (Профіль) > Vehicle Data (Дані автомобіля) і в рядку Status (Стан) буде написано "Activated" (Активовано).
Якщо активовано не всі послуги, зверніться до служби підтримки.
Чи потрібно для реєстрації підключатися до Bluetooth?
Вам не потрібно підключатися до Bluetooth, щоб зареєструвати свій автомобіль.
Щоб зареєструвати та сполучити автомобіль, вам знадобиться таке:
- Ваш смартфон має бути надійно підключено до мережі стільникового зв’язку.
- Ви повинні сидіти у своєму автомобілі й пересвідчитися в тому, що він перебуває в зоні хорошого сигналу.
Що робити, якщо мені не надійшов електронний лист із підтвердженням?
Лист із підтвердженням має надійти до вашої поштової скриньки протягом кількох хвилин після створення облікового запису.
Переконайтеся, що адресу електронної пошти вказано правильно.
Якщо у вашій папці «Вхідні» листа немає, перевірте інші папки (наприклад, папку зі спамом).
Якщо це не допомагає, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів за номером 0 800 303 307 або перейдіть за цим посиланням, щоб надіслати форму запиту або розпочати спілкування в чаті.
Чи працюватимуть мої облікові дані You+Nissan у цій програмі?
Ваш обліковий запис You+Nissan несумісний із програмою NissanConnect Services. Обов’язково створіть обліковий запис безпосередньо в програмі, щоб мати змогу користуватися підключеними послугами.
Активація послуг
Скільки потрібно зачекати, доки мої послуги не активуються?
Активація всіх ваших послуг може тривати до 24 годин.
Переконайтеся, що ваш автомобіль перебуває в зоні з хорошим покриттям мережі бездротового зв’язку й що ви оновили свій примірник програми. Ви також можете примусово закрити програму, а потім знову відкрити її.
Через 24 години ви можете перейти до Profile (Профіль) > Vehicle Data (Дані автомобіля) і в рядку Status (Стан) буде написано "Activated" (Активовано). Якщо активовано не всі послуги, зверніться до служби підтримки.
Де я можу знайти умови мого контракту?
Якщо ви вже користуєтеся своїми послугами, відповідні умови використання доступні в програмі.
Якщо у вас є доступ до програми для смартфона, ви можете переглянути свій профіль і натиснути Terms & Conditions (Умови використання) у розділі About (Про програму).
Як активувати послуги?
Щоб активувати свої послуги, вам потрібно сполучити автомобіль із програмою для смартфонів NissanConnect Services.
- Спочатку інсталюйте програму NissanConnect Services на свій смартфон і зареєструйтеся, щоб створити обліковий запис.
- Після цього вам потрібно буде ввести VIN-код свого транспортного засобу
- Ввівши VIN-код, увімкніть інформаційно-розважальну систему та на домашній сторінці виберіть: Info (Інформація) > NissanConnect Services > Information Channels (Інформаційні канали) > Account Information (Інформація про обліковий запис) > Car Pairing Code (Код сполучення автомобіля).
- Введіть цей код у програму для смартфона. Щойно ви це зробите, ви зможете користуватися програмою.
Якщо ви не бачите на дисплеї свого автомобіля папку Account Information (Інформація про обліковий запис), потрібно вибрати команду Update Channel List (Оновити список каналів). Для цього виберіть у навігаційній системі таке:
- Settings (Налаштування) >
- NissanConnect Services >
- Information Channel Setting (Налаштування інформаційного каналу) >
- Edit Channel List (Редагувати список каналів) > Update Channel List (Оновити список каналів) > Yes (Так).
Ваш код сполучення тепер має з’явитися після повернення до розділу Account Information (Інформація про обліковий запис).
Як я можу активувати послуги, якщо придбав уживаний автомобіль Nissan?
Якщо ви придбали вживаний автомобіль Nissan, переконайтеся, що ваш автомобіль сумісний із програмою NissanConnect Services.
Якщо так, ви можете виконати ту ж процедуру сполучення, що й для нового автомобіля. Докладний опис процедури див. в посібнику "Як підключитися", який можна знайти тут.
Якщо ви й далі отримуєте повідомлення про помилки, ваш автомобіль, імовірно, усе ще сполучено з обліковим записом попереднього власника. Щоб вирішити цю проблему, ви можете зробити таке:
- Зв’язатися з попереднім власником і попросити його від’єднати автомобіль від свого облікового запису.
- Звернутися до служби обслуговування клієнтів. Її контактні дані можна знайти тут.
Як я можу активувати послуги, якщо придбав уживаний автомобіль Nissan? Я отримую повідомлення про помилку.
Якщо ви й далі отримуєте повідомлення про помилки, ваш автомобіль, імовірно, усе ще сполучено з обліковим записом попереднього власника автомобіля. Щоб вирішити цю проблему, ви можете зробити таке:
- Зв’язатися з попереднім власником і попрохати його відключити послуги й від’єднати автомобіль від свого облікового запису.
- Звернутися до центру підтримки клієнтів за номером 0 800 303 307.
Як я можу побачити, які послуги доступні в моєму Nissan?
Після завершення сполучення автомобіля з програмою NissanConnect Services ви можете визначити, які послуги доступні у вашому автомобілі, натиснувши піктограму Cart (Кошик), виділену у верхньому правому кутку головного екрана програми NCS. Вам буде запропоновано зайти в магазин NissanStore і переглянути список послуг, які зараз доступні у вашому автомобілі.
Потім можна натиснути кожну окрему службу, щоб:
- прочитати опис
- відстежити дату завершення
- відключити / повторно активувати передплату
- ознайомитися з умовами використання.
Що станеться, коли закінчиться термін дії моїх безкоштовних послуг?
Ви зможете продовжити користування своїми послуги, перейшовши в додаток NissanConnect Services, натиснувши значок кошика у верхньому правому куті головної сторінки. Оновлені ціни на кожну послугу будуть доступні для перегляду.
Примітка: Nissan вимагатиме від вас підтвердження для продовження вашої підписки на будь-які послуги, що виходять за рамки безкоштовного періоду. Ви не будете автоматично підписуватися на будь-яку послугу після завершення дії безкоштовного періоду і не будете їх оплачувати.
Додавання транспортного засобу
Як додати свій автомобіль до програми NissanConnect Services?
Ви можете додати свій Nissan до NissanConnect Services у два етапи:
– Введіть VIN-код свого автомобіля. Ваш VIN-код можна знайти в реєстраційних документах, гарантійному листі або на приладовій панелі вашого автомобіля.
– Введіть "код сполучення", переглянувши такий розділ:
- Info (Інформація) >
- NissanConnect Services >
- Information Channels (Інформаційні канали) >
- Account Information (Інформація про обліковий запис) >
- Car Pairing Code (Код сполучення автомобіля).
Якщо ви не бачите на дисплеї свого автомобіля папку Account Information (Інформація про обліковий запис), потрібно вибрати команду Update Channel List (Оновити список каналів). Для цього виберіть у навігаційній системі таке:
- Settings (Налаштування) >
- NissanConnect Services >
- Information Channel Setting (Налаштування інформаційного каналу) >
- Edit Channel List (Редагувати список каналів) >
- Update Channel List (Оновити список каналів) >
- Yes (Так).
Ваш код сполучення тепер має з’явитися після повернення до розділу Account Information (Інформація про обліковий запис).
Як я можу перемикатися між автомобілями в програмі NissanConnect Services, якщо в мене кілька автомобілів?
Перемикатися між транспортними засобами можна з домашньої сторінки NissanConnect Services.
У верхньому лівому кутку програми натисніть назву транспортного засобу (наприклад, JUKE, LEAF, NAVARA тощо) Відкриється список усіх автомобілів, наразі доданих до вашого облікового запису.
Як можна вилучити транспортний засіб?
Щоб вилучити свій автомобіль Nissan із програми, перегляньте свій профіль, натисніть автомобіль, який потрібно вилучити, а потім натисніть кнопку Remove this vehicle from the app (Вилучити цей автомобіль із програми). Після цього всі послуги для цього автомобіля буде відключено.
Відключення послуг
Які послуги можна відключити і як?
Щоб відключити свої підключені послуги, перейдіть на сторінку профілю, виберіть назву автомобіля, який потрібно відключити, а потім виберіть "Deactivate" (Відключити).
Зверніть увагу, що ви не можете відключати послуги поодинці, використання цієї функції призведе до відключення всіх послуг NissanConnect.
Як я можу визначити, що послугу відключено?
Ви не зможете побачити жодної інформації на домашній сторінці своєї програми, яка підтверджує, що ваш автомобіль успішно відключено.
Судити про те, що автомобіль усе ще активовано, ви можете, якщо інформація про ваш Nissan (пробіг, стан замка тощо) ще відображається.
Якщо відключити автомобіль не вдається, зверніться на лінію служби підтримки клієнтів у програмі.
Після придбання вживаного автомобіля Nissan мені потрібно буде відключити послуги власноруч чи це станеться автоматично?
Якщо ви придбали вживаний Nissan, попередній власник, імовірно, вилучив автомобіль зі своєї програми.
Щоб перевірити це, вам потрібно буде додати транспортний засіб за допомогою 6-крокової процедури активації, доступної тут. Якщо виникає проблема, зверніться до центру обслуговування клієнтів.
Чи можна знову активувати послуги після їх відключення?
Повторно активувати послуги можна навіть після відключення.
Щоб активувати свої підключені послуги, перейдіть на сторінку профілю, виберіть автомобіль, який потрібно активувати, і натисніть кнопку Activate (Активувати).
Якщо у вас немає облікового запису: вам потрібно виконати 6-крокову процедуру активації, щоб сполучити автомобіль зі своїм обліковим записом.
Якщо у вас уже є обліковий запис: ви можете повторно активувати його під час входу у свій обліковий запис.
Мені потрібно тимчасово відключити функцію передавання даних. Чи це можливо?
Ви завжди можете зупинити передавання даних.
Щоразу після ввімкнення запалювання автомобіль буде запитувати у водія дозвіл на обмін даними. Просто натисніть Decline (Відхилити), і ваші дані не будуть передаватися в програму NissanConnect Services.
Ви також можете будь-коли припинити передавання даних зі своєї інформаційно-розважальної системи, перейшовши в розділ:
- Settings (Налаштування) >
- NissanConnect Services >
- Privacy Mode Setting (Налаштування режиму конфіденційності) >
- Decline (Відхилити).
Після цього ваша програма NissanConnect Services не зможе отримувати жодних даних.
ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ
Загальне
Дані, які відображаються поруч із моїм автомобілем на моїй особистій домашній сторінці в програмі NissanConnect Services, застаріли, або дані взагалі не відображаються. Чому так?
Щоб надсилати інформацію в програму NissanConnect Services, ваш автомобіль повинен мати надійне підключення до Інтернету.
Переконайтеся, що ваш автомобіль перебуває в зоні з хорошим покриттям мережі бездротового зв’язку, і проведіть пальцем униз, щоб оновити домашню сторінку та отримати найновішу формацію.
Я хочу продати свій автомобіль. Як видалити свої дані?
Ви можете виконати віддалене видалення даних безпосередньо з програми:
- Натисніть кнопку профілю, яка відображається на домашній сторінці.
- Натисніть транспортний засіб (наприклад, JUKE, LEAF тощо).
- Прокрутіть сторінку донизу й натисніть "Remove Vehicle Data" (Вилучити дані автомобіля).
Після підтвердження всі дані журналу вашого автомобіля буде вилучено. Це така інформація, як-от минулі пункти призначення, збережені радіостанції тощо.
Переконайтеся, що ви відключили свої послуги, натиснувши Deactivate (Вимкнути), а потім – Unlink (Від’єднати), щоб розірвати сполучення автомобіля й програми.
Новий власник має додати автомобіль до свого облікового запису, і він не знайде даних, що стосуються ваших попередніх поїздок.
На яких смартфонах можна використовувати програму NissanConnect Services?
Програма NissanConnect Services сумісна з більшістю смартфонів на платформах iOS і Android:
- з будь-якими iPhone, iPad або iPod Touch на iOS 11.0 або вище;
- Зверніться до магазину Google Play для пристроїв Android
Перш ніж завантажувати програму NissanConnect Services, переконайтеся, що на вашому пристрої інстальовано останнє оновлення програмного забезпечення.
Як скинути налаштування інформаційно-розважальної системи автомобіля до заводських?
Щоб скинути автомобіль до заводських налаштувань, натисніть:
- Settings (Налаштування) >
- NissanConnect Services >
- Reset All NissanConnect Svcs. Settings to Default (Скинути всі налаштування NissanConnect Services).
Що таке NissanConnect Services?
NissanConnect Services дає змогу дистанційно керувати певними функціями вашого автомобіля за допомогою програми для смартфона.
У ЯКИХ КРАЇНАХ Я МОЖУ ВИКОРИСТОВУВАТИ NISSANCONNECT SERVICES?
Країни, де доступна програма NissanConnect Services: Австрія, Албанія, Бельгія, Болгарія, Боснія і Герцеговина, Велика Британія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Люксембург, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Македонія, Мальта, Молдова, Польща, Португалія, Росія, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Угорщина, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чехія, Чорногорія, Швейцарія, Швеція.
Які транспортні засоби оснащено NissanConnect Services?
Щоб побачити, які автомобілі Nissan оснащено NissanConnect Services, натисніть тут.
Я не можу користуватися своїми послугами. Чому так?
Одна з найпоширеніших проблем пов’язана з поганим сигналом – це тому, що для роботи програми NissanConnect потрібне стабільне підключення до Інтернету.
Можливо, ви їдете через територію, де ваш постачальник послуг мобільного зв’язку не має достатнього сигналу передавання даних. Якщо сигнал слабкий, ви можете втратити з’єднання з Інтернетом, і через це деякі програми NissanConnect не працюватимуть належним чином.
Чи потрібно мені створювати обліковий запис користувача для використання програми NissanConnect?
Так, щоб користуватися програмою NissanConnect Services, вам потрібно створити обліковий запис.
Ви можете створити обліковий запис безпосередньо з цієї програми.
Програма NissanConnect Services є безкоштовною чи платною?
Деякі послуги NissanConnect Services безкоштовні протягом 7 або 3 років. Інші платні послуги/оновлення доступні за підпискою в магазині Nissan у додатку.
Примітка: ваш термін закінчення безкоштовного періоду користування платними послугами ґрунтується на даті початку гарантії вашого автомобіля. Щоб дізнатися більше, натисніть тут.
Програма NissanConnect Services
Де я можу завантажити цей додаток?
Додаток NissanConnect Services можна завантажити з App Store.
Ви можете скористатися цим посиланням, щоб перейти безпосередньо до додатку.
Яка інформація мені знадобиться для створення облікового запису?
Щоб створити обліковий запис, потрібно вказати лише своє ім’я, адресу електронної пошти та країну проживання. Вам буде запропоновано підтвердити свою електронну адресу, просто натиснувши посилання, надіслане безпосередньо до вашої поштової скриньки.
Обов’язково перевірте папку небажаної пошти / спаму.
Скільки часу має пройти, перш ніж я зможу користуватися програмою?
Завантаження програми NissanConnect Services і створення облікового запису має тривати не більше ніж 10 хвилин, залежно від швидкості завантаження.
Повна активація послуг може тривати до 24 годин, відтоді як ви виконали сполучення автомобіля. Переконайтеся, що ваш автомобіль перебуває в зоні з хорошим покриттям мережі бездротового зв’язку.
Моє ім’я користувача та пароль не приймаються в програмі. Що я можу зробити?
ПЕРЕВІРТЕ ВКАЗАНІ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ Й ПАРОЛЬ
Перевірте, чи використовуєте ви правильні ім’я користувача та пароль. Якщо вони написані неправильно, ви можете отримати повідомлення про помилку.
ПЕРЕВІРТЕ ВАШЕ ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО ІНТЕРНЕТУ
Переконайтеся, що ваш пристрій має надійне підключення до Інтернету. Спробуйте також підключитися до мережі Wi-Fi, якщо у вас слабкий сигнал мережі стільникового зв’язку.
СКИНЬТЕ ПАРОЛЬ
Спробуйте скинути пароль, натиснувши кнопку "Forget Password" (Забули пароль?).
Чому я не можу ввійти в програму NissanConnect?
Перш за все слід перевірити своє підключення до мережі Wi-Fi або стільникового зв’язку, оскільки для правильної роботи програми потрібне підключення до Інтернету.
Переконайтеся також, що ви повністю завершили процес реєстрації, оскільки це може завадити успішному входу.
Яка інформація мені знадобиться для активації NissanConnect Services?
Після створення облікового запису вам знадобиться лише ваш VIN-код, а також ви маєте отримати "код сполучення", для чого потрібно буде сидіти у своєму автомобілі,.
Яка мінімальна версія програмного забезпечення потрібна для телефонів Android / Apple для правильної роботи програми?
NissanConnect Services працює з:
- з будь-якими iPhone, iPad або iPod Touch на iOS 11.0 або вище;
- будь-якими пристроями Android на Android 4.3 і вище.
Деякі функції програми не відображаються, і вони недоступні для використання. Чому так сталося й що я можу зробити?
Повна активація послуг може тривати до 24 годин, відтоді як ви виконали сполучення автомобіля. Переконайтеся, що ваш автомобіль перебуває в зоні з хорошим покриттям мережі бездротового зв’язку.
Після введення «коду сполучення» й прийняття умов використання я не можу додати свій автомобіль, щоб завершити цю процедуру. Що я можу зробити, щоб вирішити цю проблему?
Якщо у вас виникла проблема з додаванням автомобіля в програмі:
- Переконайтеся, що ви виконали 6-крокову процедуру сполучення.
- Ще раз перевірте, чи не ввели ви неправильний VIN-код транспортного засобу.
- Переконайтеся, що ваш автомобіль перебуває в зоні з хорошим покриттям мережі бездротового зв’язку.
Якщо проблема не зникає, зверніться в службу підтримки клієнтів.
Захист даних
Як захищено мої персональні дані під час зберігання і як довго вони зберігаються?
Обробка персональних даних для жителів ЄС регулюється GDPR, а програма NissanConnect Services і процеси використання даних відповідають вимогам GDPR.
Мій смартфон викрадено. Як я можу забезпечити захист своїх персональних даних?
Якщо ваш смартфон викрадено, зверніться до служби підтримки клієнтів.
Вам допоможуть віддалено від’єднати автомобіль від вашого облікового запису. Тоді дані вашого автомобіля будуть недоступні через програму.
Як видалити всю персональну інформацію, збережену на моєму автомобілі?
Щоб видалити всю свою персональну інформацію, включно з минулими поїздками, за допомогою своєї програми, натисніть свій профіль, а потім виберіть свій автомобіль у розділі Vehicle Data (Дані автомобіля). Потім виберіть Delete vehicle data (Видалити дані автомобіля) і дотримуйтесь інструкцій у програмі.
Ви також можете скинути налаштування інформаційно-розважальної системи до заводських:
- Settings (Налаштування) >
- NissanConnect Services >
- Reset All NissanConnect Svcs. Settings to Default (Скинути всі налаштування NissanConnect Services до заводських).
Де я можу знайти та прочитати Умови використання та політику конфіденційності?
Ви можете прочитати Умови використання безпосередньо в програмі прямо у своєму профілі. Ви також можете завантажити їх із вебсайту Nissan на сторінці NissanConnect Services.
Що станеться, якщо я відхилю спливне повідомлення про конфіденційність (воно з’являється, коли я вмикаю запалювання у своєму автомобілі)?
Якщо натиснути Decline (Відхилити), автоматично активується режим конфіденційності. Це означає, що ви припините передавання даних, які використовуються для NissanConnect Services, з вашого автомобіля. Зверніть увагу, що дані таких послуг, як-от екстрений виклик, залишаться активними.
Примітка. Програма NissanConnect Services підтримуватиме "режим конфіденційності", а дані автомобіля не оновлюватимуться
Чи потрібно мені вводити свій пароль щоразу, коли вхожу в систему?
Якщо ви вийшли із системи, вам потрібно буде ввести свій пароль під час входу, однак після того, як ви ввійдете в програму, ви зможете входити в систему без пароля протягом кількох тижнів. Якщо з програмою виникають якісь проблеми, вам також може знадобитися ввести пароль.
Безпека
Чому мій пароль не приймається?
Переконайтеся, що ви не ввели неправильний пароль або не використали неправильно великі/малі символи. Якщо помилка не зникне, ви можете скинути пароль, натиснувши посилання Forget Password (Забути пароль?) у програмі NissanConnect Services, після чого до вашої поштової скриньки протягом кількох хвилин після запиту нового пароля має надійти електронний лист для скидання пароля.
Якщо у вашій папці «Вхідні» листа немає, перевірте інші папки (наприклад, папку зі спамом).
Я не пам’ятаю свій 4-значний PIN-код. Що я можу зробити?
Якщо ви забули свій 4-значний PIN-код, виберіть Create/reset security code (Створити/скинути код безпеки) у своїй програмі. Вам буде запропоновано встановити новий код. Під час виконання цих дій вам потрібен буде доступ до свого автомобіля.
Чи може хтось інший отримати доступ до даних, збережених у моїй програмі?
Ні, інформація, що зберігається у вашому обліковому записі, є конфіденційною. Якщо ви маєте спільний доступ із кимось іншим, знайте, що він також бачитиме інформацію в програмі.
Якщо ви підозрюєте, що хтось має доступ до вашої програми, змініть пароль, дотримуючись процедури, указаної в програмі.
Що таке 4-значний PIN-код?
4-значний PIN-код – це пароль для подальшого захисту вашого автомобіля від можливого неправильного використання. Він перешкодить комусь, хто, наприклад, має доступ до вашого телефону, розблокувати вашу машину від вашого імені.
Програма запитуватиме 4-значний PIN-код щоразу, коли хтось захоче замкнути чи відімкнути вашу машину.
Як заблокувати програму, якщо телефон утрачено або викрадено?
Якщо ваш смартфон викрадено, увімкніть режим конфіденційності у своєму автомобілі:
- Щоразу після ввімкнення запалювання автомобіль буде запитувати у водія дозвіл на обмін даними. Просто відмовтеся від передавання даних, і ваші дані не надходитимуть у програму NissanConnect Services.
- Ви також можете будь-коли припинити передавання даних зі своєї інформаційно-розважальної системи, перейшовши в розділ:
- Settings (Налаштування) >
- NissanConnect Services >
- Privacy Mode Setting (Налаштування режиму конфіденційності) >
- Decline (Відхилити)
Відхилення попередження про режим конфіденційності не дозволить вашій програмі NissanConnect Services отримувати будь-які дані.
Після цього зверніться до служби підтримки клієнтів за номером 0 800 303 307. Представники служби допоможуть від’єднати ваш автомобіль від вашого облікового запису.
Інші користувачі
Чи можна зв’язати програму NissanConnect Services з автомобілем, який мені не належить?
Щоб зв’язати свій обліковий запис програми з автомобілем, вам потрібно мати ключ від нього й перебувати всередині автомобіля.
Після цього можна виконати процедуру сполучення. Погодьте це з власником транспортного засобу.
Чи можна використовувати програму NissanConnect Services разом із кількома транспортними засобами?
Так, ви можете додати необмежену кількість транспортних засобів до свого облікового запису NissanConnect Services.
Ви можете додати нові транспортні засоби, натиснувши у верхній лівій частині екрана назву поточного транспортного засобу (JUKE, LEAF тощо), а потім натиснувши Add a vehicle (Додати автомобіль).
Один автомобіль можна одночасно зв’язати лише з одним обліковим записом.
ПІДКЛЮЧЕННЯ
Apple CarPlay
Apple CarPlay не працює. Що я можу зробити?
Якщо Apple CarPlay не працює, переконайтеся, що:
- Використовується сертифікований сумісний кабель.
- Активуйте Siri в налаштуваннях свого iPhone.
- Дайте ствердну відповідь на спливне повідомлення під час підключення iPhone до порту USB.
- Переконайтеся, що кабель, який ви використовуєте, чистий.
- Переконайтеся, що кришка телефона, якщо вона є, не заважає повністю вставити штекер.
- Переконайтеся, що порт заряджання чистий і що пил не заважає під’єднати кабель.
Як активувати Apple CarPlay у своєму автомобілі?
Коли ви вперше під’єднаєте телефон до автомобіля, що стоїть нерухомо, ви побачите спливне вікно. Після цього вас запитають, чи бажаєте ви під’єднатися до свого автомобіля.
Кнопки регулювання гучності та кермо, здається, не працюють так, як на телефоні. Як це виправити?
Кнопки керування на кермі не можуть керувати вашим iPhone. Якщо дзеркально відобразити екран смартфона на екрані інформаційно-розважальної системи, можна користуватися програмами та меню дотиком так само, як і в телефоні.
Під час використання Apple CarPlay він постійно відключається. Що мені робити?
Перевірте USB-кабель і переконайтеся, що він сумісний і чистий; упевніться, що ваш зарядний порт чистий і що пил не заважає підключенню кабелю – це може вплинути на підключення до Apple CarPlay.
Переконайтеся, що ви використовуєте оригінальний кабель виробника.
Чи потрібно вмикати Siri для використання Apple CarPlay?
Так, щоб використовувати всі можливості Apple CarPlay, вам, імовірно, знадобиться ввімкнути Siri в налаштуваннях пристроїв iOS. Однак це має статись автоматично під час підключення до Apple Carplay.
Мій телефон підключено завдяки функції Apple CarPlay, але я не бачу всіх програм, які відображаються на моєму екрані. Деяких із моїх програм немає.
Не всі ваші програми сумісні з Apple CarPlay. На дисплеї вашого автомобіля відображатимуться лише сумісні з Apple CarPlay програми. Ви можете побачити всі програми, сумісні з Apple CarPlay, за цим посиланням.
Чи можу я вибрати на своєму телефоні функції для відображення й використання у своєму автомобілі?
На дисплеї вашого автомобіля відображатимуться всі програми, сумісні з Apple CarPlay. Ви можете вибирати з тих програм, що відображаються, і використовувати їх відповідно до своїх потреб.
Ви не можете обмежити список програм, які відображатимуться на ваших екранах. Усі вони відображатимуться.
Чи можу я використовувати Siri безпосередньо з автомобіля?
Так, вам просто потрібно ввімкнути Siri в налаштуваннях телефона. Потім тривалий час натискайте кнопку голосового керування у своєму автомобілі.
Як мені активувати Siri?
Щоб активувати Siri, вам потрібно тривалий час натискати кнопку голосової команди на кермі свого автомобілі з підтримкою CarPlay.
Android Auto
Чи можу я використовувати Apple Carplay зі свого телефона Android?
Якщо ви маєте телефон на платформі Android, ви можете використовувати функцію Android Auto. Служба Apple CarPlay несумісна з пристроями, які не підтримують iOS.
Android Auto не працює. Що я можу зробити?
Якщо ваша служба Android Auto не працює, спробуйте скористатись одним із наведених нижче способів:
- Переконайтеся, що ви завантажили програму Android Auto з магазину програм за умови, що ви маєте Android 9 або новішу версію. Якщо ви оновили старий Android до Android 10, вам також потрібно буде завантажити програму Android Auto.
- Використовуйте оригінальний кабель, сумісний із вашим смартфоном.
- Переконайтеся, що кабель, який ви використовуєте, чистий.
- Переконайтеся, що кришка телефона, якщо вона є, не заважає повністю вставити штекер.
- Переконайтеся, що порт заряджання чистий і що пил не заважає під’єднати кабель.
Як дізнатися, чи сумісний мій телефон?
Щоб перевірити сумісність для вашого смартфона, відвідайте веб-сайт Android Auto, доступний за посиланням.
Під час використання Android Auto пристрій постійно вимикається. Що мені робити?
Перевірте USB-кабель і переконайтеся, що він сумісний і чистий; упевніться, що ваш зарядний порт чистий і що пил не заважає підключити кабель – це може вплинути на підключення до Android Auto.
Переконайтеся, що ви використовуєте оригінальний кабель виробника.
Чи можна використовувати Android Auto без кабелю USB?
Ви не можете використовувати Android Auto без кабелю USB, компанія Nissan рекомендує використовувати оригінальний кабель виробника.
Потрібно підключити смартфон до автомобіля та переконатися, що на вашому смартфоні встановлено програму Android Auto за умови, що на вашому телефоні встановлено Android 9 або старішу версію. Програму Android Auto можна знайти в магазині Google Play.
Мій телефон підключено за допомогою Android Auto, але я не бачу всіх програм, які відображаються на моєму екрані. Деяких із моїх програм немає.
Не всі ваші програми сумісні з Android Auto. Ваш автомобіль буде відображати лише сумісні з Android Auto програми. Ви можете переглянути всі програми, сумісні з Android Auto, за цим посиланням.
Чи можу я вибрати на своєму телефоні функції для відображення й використання у своєму автомобілі?
На вашому автомобілі відображатимуться всі програми, сумісні з Android Auto. Ви можете вибрати одну з відображуваних програм і використовувати її відповідно до своїх потреб. Ви не можете обмежити список програм, які відображатимуться на ваших екранах. Усі вони відображатимуться.
Чи можу я використовувати Google Assistant безпосередньо з автомобіля?
Так, вам просто потрібно ввімкнути Google Assistant у своїх налаштуваннях, а потім на тривалий час натиснути кнопку голосового помічника у своєму автомобілі.
Як активувати Google Assistant?
Щоб активувати Google Assistant, вам просто потрібно тривалий час натискати кнопку голосової команди на кермі свого автомобіля з підтримкою Android Auto.
НАВІГАЦІЯ ТА КЕРУВАННЯ
Live Traffic Information (Інформація про дорожній рух)
Які переваги Live Traffic Information?
Ця функція для вашої зручності надаватиме вам інформацію про стан дорожнього руху, а також відображатиме проблеми на дорогах із використанням колірного коду.
Це полегшує здатність швидко оцінити подорож і зрозуміти поточні умови дорожнього руху. Стан дорожнього руху враховується відразу після вибору пункту призначення. Запропоновану подорож буде оптимізовано, щоб ви могли дістатися туди, куди потрібно, за найкоротший час.
Наскільки актуальною є показана інформація?
Інформація про умови дорожнього руху відображається в реальному часі. Ваша подорож буде постійно адаптуватися з урахуванням зміни ситуації.
Однак, якщо ви втратите сигнал, карта збереже останнє оновлення, доки зв’язок не відновиться.
Пам’ятні місця
Що таке My Points of Interest чи Personal POI (Мої пам’ятні місця)?
Є близько 50 мільйонів збережених місць, відомості про які можна легко отримати безпосередньо з автомобіля, без необхідності самостійно проводити дослідження.
Це дає змогу легко шукати найближчі місця, які вас цікавлять (наприклад, ресторани, автозаправні станції, супермаркети), і додавати їх у вашу подорож.
Незалежно від того, чи збираєтеся ви потрапити в нове місце або досліджуєте старе, ця функція полегшить вам життя.
Чи можу я зберегти власне пам’ятне місце?
Ви можете вносити власні пам’ятні місця в інформаційно-розважальну систему, додавши їх до своєї адресної книги. Це можна зробити, вибравши:
- Map (Карта) >
- Destination (Місце призначення) >
- Address book (Адресна книга) >
- Add New (Додати) >
- Street Address (Адреса) >
- Ok.
До вашої адресної книги також можна отримати доступ із вашої домашньої сторінки, де міститимуться ваші власні пам’ятні місця.
Оновлення карт
Як мені повідомлять про оновлені карти?
Після того як оновлення карт стане доступним, ви отримаєте спливне повідомлення на екрані інформаційно-розважальної системи вашого автомобіля із зазначенням, що ваш обраний регіон налаштовано. Посилання на оновлену сторінку.
Чи будуть карти в моєму автомобілі оновлюватись автоматично?
Так, ваша карта автоматично оновиться, якщо вибрано "Вибраний регіон". Ви побачите сповіщення на екрані. Щоб оновити карту, погодьтеся на оновлення. Посилання на оновлену сторінку.
Функця Destination Send-to-Car для місця призначення
Які переваги функції Destination Send-to-Car?
Ви можете скористатися функцією "Destination Send-to-Car", якщо вам потрібно підготувати поїздку заздалегідь.
Відкрийте програму NissanConnect Services і скористайтеся сторінкою навігації, щоб знайти пункт призначення. Ви можете надіслати цю адресу на свій автомобіль Nissan із будь-якого місця. Коли ви сідаєте в машину, ви можете прийняти маршрут, відредагувати його, щоб додати маршрутну точку або скасувати її.
Що мені робити, коли в інформаційно-розважальній системі в моєму автомобілі відображається місце призначення?
Коли ваше місце призначення з’являється на центральному екрані автомобіля, ви можете вибрати одну з кількох дій.
- Рухатися сюди: завантажити адресу на автомобіль.
- Зберегти: щоб зберегти адресу на потім.
- Відхилити: щоб відхилити отриману інформацію.
Як я можу знайти місце призначення в програмі NissanConnect Services і надіслати його на свій автомобіль?
У програмі NissanConnect Services виберіть піктограму карти на панелі меню. Після цього ви побачите місцезнаходження вашого автомобіля та рядок пошуку.
Натисніть панель пошуку, щоб знайти потрібну адресу, і натисніть кнопку Directions (Маршрути). Після цього ви побачите маршрут, а також кнопку "Send to vehicle" (Надіслати на автомобіль). Натисніть кнопку Send to vehicle (Надіслати на автомобіль). Щойно місце призначення буде надіслано на ваш автомобіль, ви побачите спливне вікно на телефоні, що підтверджує це.
Чи потрібна мені програма Door-to-Door для використання цієї функції?
Ні, ви можете використовувати функцію Destination Send-to-Car, не завантажуючи програму Door-to-Door.
Якщо ваш автомобіль підтримує NissanConnect Services, ця функція повністю інтегрована в програму NissanConnect Services. Див. посібник власника, щоб дізнатися, чи підтримує ваш автомобіль NissanConnect Services.
My Car Finder
Як працює функція My Car Finder?
My Car Finder дає змогу знайти поточне місцезнаходження вашого автомобіля, якщо він пребуває в зоні з хорошим покриттям мережі бездротового зв’язку. Ви можете отримати місцезнаходження автомобіля безпосередньо зі своєї програми NissanConnect Services і навіть прокласти пішохідний маршрут до нього.
Як служба My Car Finder допоможе знайти мій автомобіль?
Ви можете отримати поточне місцезнаходження свого автомобіля Nissan безпосередньо з програми NissanConnect Services.
Просто відкрийте програму й натисніть піктограму карти на панелі меню, і місцезнаходження вашого автомобіля оновиться.
Місце паркування мого автомобіля не відображається або відображається неправильно. Чому так?
Найчастіше ваш автомобіль може стояти в гаражі або в районі з поганим покриттям мережі стільникового зв’язку. Це може спричинити проблеми з передаванням і отриманням даних вашим автомобілем. Ви також можете натиснути кнопку "Refresh" (Оновити), щоб оновити дані.
Чи можу я відключити послугу My Car Finder?
Місцерозташування вашого автомобіля є частиною ваших підключених послуг. Ви не можете вимкнути цю послугу, не вимкнувши всі інші підключені послуги.
Наскільки точно визначається місце паркування?
Місце паркування визначається за допомогою системи GPS автомобіля. Щоб місцезнаходження автомобіля було максимально точним, переконайтеся, що ваш автомобіль перебуває в зоні з хорошим покриттям мережі бездротового зв’язку.
Чи працюватиме ця служба, поки я за кермом автомобіля?
Так, служба працюватиме безперервно навіть під час керування автомобілем.
Хтось інший може побачити моє місце паркування?
Кожен, хто знає ваші дані для входу, може отримати доступ до цієї інформації. Якщо ви підозрюєте, що хтось може мати доступ до даних вашого облікового запису, негайно змініть пароль облікового запису.
БЕЗПЕКА ТА ТЕХНІЧНИЙ СТАН АВТОМОБІЛЯ
Breakdown Assistance
Що таке Breakdown Assistance?
Breakdown Assistance (Допомога під час аварії) дає змогу звернутися до місцевих служб для виклику евакуатора або технічної допомоги в разі аварії. Ви можете знайти цю службу в розділі:
- Info (Інформація) >
- NissanConnect Services >
- Зателефонуйте до служби Nissan Assistance або, якщо в автомобілі є екран навігації, натисніть піктограму гарнітури на екрані карти.
Smart Alerts
Що таке Smart Alerts?
Служба Monitoring Alert дає змогу встановлювати сповіщення та сповіщати вас про порушення встановлених умов. Існує три типи сповіщень:
- Сповіщення про швидкість. Повідомляє вас про порушення встановленого обмеження швидкості. (Ви можете встановити до 3 попереджень про швидкість водночас.)
- Сповіщення про час (комендантська година). Повідомляє вас, якщо ваш автомобіль рухається поза дозволеним періодом часу. (Можна встановити лише один діапазон часу для сповіщення.)
- Сповіщення про область. Повідомляє вас, якщо ваш автомобіль виїжджає за межі заданої області або в’їжджає до неї. (Ви можете встановити до 3 сповіщень про область одночасно.)
Що таке Area Alert?
Функція Zone Alert дає змогу налаштувати попередження про геозону.
Ви можете визначити географічну область у своїй програмі NissanConnect Services.
Ви можете налаштувати сповіщення про такі події:
- Ваш автомобіль виїжджає з цієї зони
- Ваш автомобіль в’їжджає в цю зону
Що таке Speed Alert?
Функція сповіщення про швидкість на вкладці Monitoring Alerts (Сповіщення моніторингу) дає змогу встановлювати до трьох порогів швидкості. Щойно ваш автомобіль перевищить цю швидкість, ви отримаєте сповіщення з попередженням у програмі NissanConnect Services і у вашій інформаційно-розважальній системі.
Чи активує сповіщення про час, швидкість тощо будь-які зміни в автомобілі та/або стилі кермування?
Сповіщення не змінюють нічого з фізичних характеристик автомобіля.
Після того як сповіщення буде активовано, його буде надіслано як на екран інформаційно-розважальної системи автомобіля, так і в програму NissanConnect Services.
Чи можу я налаштувати кілька сповіщень моніторингу?
- Speed Alert: Одночасно можна встановити до 3 попереджень про швидкість.
- Time (Curfew) Alert: Ви можете встановити лише одне сповіщення про комендантську годину.
- Area Alert: Одночасно можна встановити до 3 сповіщень про зони.
Що таке Time (Curfew) Alert?
Функція "Time Alert" (Сповіщення про час) дає змогу встановлювати часові рамки, протягом яких ваш автомобіль може рухатися.
Якщо ваш автомобіль рухається поза встановленим часом, ви отримаєте сповіщення в програмі NissanConnect Services, а також на екрані інформаційно-розважальної системи з повідомленням про порушення комендантської години.
Як відключити сповіщення?
Ви можете отримати доступ до всіх своїх сповіщень на домашній сторінці програми.
Ви побачите список усіх поточних сповіщень.
Ви можете тимчасово відключити сповіщення або видалити його назавжди.
Скільки часу потрібно, щоб сповіщення надійшло на автомобіль?
Залежно від покриття вашої мережі бездротового зв’язку ви можете очікувати, що сповіщення про комендантську годину та про швидкість спрацюють протягом кількох секунд. Сповіщення про зону протягом 2 хвилин спрацьовує після потрапляння в зону обмеженого доступу.
Як налаштувати сповіщення в програмі?
Ви можете налаштувати сповіщення, відкривши програму NissanConnect і вибравши:
- Monitoring (Моніторинг) >
- Add Monitoring (Додати моніторинг) >
- Add Alert (Додати сповіщення) >
- Add name and icon (Додати назву й піктограму)>
- Save (Зберегти).
Vehicle Health Report
Що таке Vehicle Health Report (Звіт про стан автомобіля) у програмі NissanConnect Services?
Програма NissanConnect Services дає змогу перевіряти справність вашого автомобіля в будь-який момент. Ви можете отримати доступ до цього звіту на домашній сторінці своєї програми, натиснувши Vehicle Health (Стан автомобіля).
Ви можете, наприклад, перевірити тиск у шинах або працездатність двигуна автомобіля. У разі виникнення проблем програма допоможе вам знайти необхідну інформацію.
У моїй програмі повідомляється про проблему в розділі Vehicle Health (Стан автомобіля). Що я можу зробити? Жодних проблем із працездатністю поки НЕМАЄ
Якщо в програмі та автомобілі відображається повідомлення про несправність, дотримуйтеся запропонованих рішень. Ви завжди можете звернутися до свого дилера Nissan, щоб здійснити більш докладну діагностику та отримати допомогу.
Як часто оновлюється мій звіт про стан автомобіля?
Звіт про стан вашого автомобіля оновлюється в програмі під час руху автомобіля або після останньої поїздки.
ЗРУЧНІСТЬ ТА КОМФОРТ
Remote Horn & Lights
Як працює функція Remote Horn Lights?
Функція Remote Horn & Lights спрацьовує та активує звуковий сигнал і ліхтарі вашого автомобіля. Зверніть увагу, що для того, щоб ця функція спрацювала, запалювання автомобіля має бути вимкнуто (це можна побачити через те, що всі індикатори у вашому автомобілі згасли) і автомобіль має бути замкнено. Переконайтеся також, що ваш автомобіль перебуває в зоні з хорошим покриттям мережі бездротового зв’язку.
Чи функція Remote Horn & Lights спрацьовує під час руху?
Remote Horn & Lights не працює під час руху.
Чи можна також окремо активувати клаксон і ліхтарі?
Служби "Remote Horn & Lights" підтримують таку можливість:
- Активувати функцію ліхтарів окремо.
- Активувати служби клаксона й ліхтарів разом.
Ви не можете активувати один лише клаксон.
Скільки часу потрібно, щоб активувати функцію Remote Horn & Lights?
Час активації звукового сигналу та ліхтарів залежить від якості покриття мережі бездротового зв’язку біля автомобіля, але зазвичай можна очікувати, що вони ввімкнуться протягом 30 секунд.
Door Lock & Unlock
Як працює служба дистанційного замикання дверей Remote Door Lock & Unlock?
Ця функція дає змогу замикати й відмикати автомобіль, а також повідомляє про те, чи замкнено ваш автомобіль.
Як налаштувати 4-значний код безпеки?
Ви можете встановити код безпеки в програмі в розділі Profile (Профіль) > Vehicle Data (Дані автомобіля) > New Security Code (Новий код безпеки), виконавши отримані там інструкції. Під час цієї процедури вам потрібно буде перебувати всередині автомобіля.
Крім того, ви можете натиснути кнопку замикання або відмикання на головному екрані, а потім натиснути кнопку Create/reset security code (Створити/скинути код безпеки) і виконати отримані інструкції. Під час цієї процедури вам потрібно буде перебувати всередині автомобіля.
Як далеко я можу перебувати від свого автомобіля, щоб скористатися функцією Remote Door Lock & Unlock?
Ви можете скористатися функцією Remote Door Lock & Unlock звідусіль. Щоб ця функція працювала належним чином, ваш автомобіль має перебувати в зоні надійного бездротового зв’язку.
Скільки часу потрібно, щоб відімкнути двері?
Функція Remote Door Lock & Unlock має спрацювати протягом 30 секунд. Щоб ця функція спрацювала, ваш автомобіль має перебувати в зоні надійного бездротового зв’язку.
Чому я отримую повідомлення про помилку під час спроби замкнути або відімкнути автомобіль?
Спочатку переконайтеся, що ви призначили код безпеки під час процесу налаштування. Переконайтеся, що ваш автомобіль перебуває в зоні з хорошим покриттям мережі бездротового зв’язку. Переконайтеся, що автомобіль уже не замкнуто/відімкнуто. Коли автомобіль відімкнуто, але двері не відчиняються протягом 30 секунд, його автоматично буде замкнуто.
Обов’язково перевірте, чи нікого немає в цей час в автомобілі, і переконайтеся, що всі двері, багажник і капот закрито.
ПІДЗАРЯДКА
BATTERY MANAGER
Що таке Battery Manager?
Battery Manager надає вам доступ до інформації щодо рівня заряду акумулятора, приблизного запасу ходу, швидкості заряджання та дозволяє розпочати заряджання вашого Nissan EV дистанційно.
Як налаштувати таймер заряджання?
Щоб налаштувати таймер заряджання, потрібно виконати кілька кроків, наведених як у посібнику власника, так і в короткому довідковому посібнику. Зверніть увагу, що ця функція застосовується до моделей LEAF починаючи з травня 2019 року, і її можна активувати лише в автомобілі, а не в програмі NissanConnect Services.
ТЕХНОЛОГІЇ NISSANCONNECT SERVICES¹ БУДУТЬ ДОСТУПНІ ДЛЯ МОДЕЛЕЙ:
ТЕХНОЛОГІЇ NISSANCONNECT SERVICES¹ БУДУТЬ ДОСТУПНІ ДЛЯ МОДЕЛЕЙ:


¹ Щоб користуватися сервісами NissanConnect Services, вам потрібен обліковий запис користувача NissanConnect Services, а також вам треба зареєструватися та увійти до NissanConnect Services за допомогою свого імені користувача та пароля. Щоб скористатися додатком NissanConnect, вам потрібен смартфон із сумісною операційною системою iOS або Android та SIM-карта з підключенням до інтернету, що надається вашим постачальником мобільного зв'язку. Робота всіх послуг залежить від покриття мобільної мережі.
Підключення мобільного телефону для використання NissanConnect Services повинно здійснюватися лише тоді, коли автомобіль безпечно припаркований. Використання системи завжди повинно здійснюватися відповідно до правил дорожнього руху. Водії повинні використовувати систему лише тоді, коли це безпечно. Користувачі повинні усвідомлювати, що використання технології гучного зв'язку може відволікати від стеження за дорогою, що може знизити контроль над автомобілем. Виробник залишає за собою право запровадити оплату за користування сервісом Nissan Connect Services. Технології NissanConnect Services очікуються в новому Nissan JUKE та Nissan LEAF 2021 року виробництва. Функції доступні в залежності від комплектації.
* Android Auto™ та Apple CarPlay доступні в оновленому Nissan NAVARA, виробленому з жовтня 2019 року, та очікується в новому Nissan JUKE та Nissan LEAF 2021 року виробництва. Android Auto працює при наявності офіційного офіційного додатка Android Auto у смартфоні власника. Apple CarPlay сумісний на пристроях IOS 11.0 або новіших версій. Android Auto сумісний на пристроях Android 4.3 або новіших версій. Компанія ТОВ "Ніссан Мотор Україна" не відповідає за доступність офіційного додатка Android Auto в Україні.