За необхідності, щоб забезпечити безпеку й високу якість автомобілів Nissan, компанія Nissan може запрошувати покупців для безкоштовного ремонту або доробок їхніх автомобілів.

Сервісні кампанії
Сервісні кампанії передбачають профілактичні перевіркі, які проводяться виробником стосовно певної групи автомобілів з метою виявлення і усунення можливих несправностей, і забезпечення високого рівня задоволеності наших клієнтів. Якщо ви отримали сповіщення про таку необхідність, наполегливо рекомендуємо вам якомога швидше звернутися до свого дилера Nissan і записатися на безкоштовну перевірку і, за потреби, ремонт.

Мені не надійшов лист від Nissan. Як дізнатися щодо наявності діючих кампаній, які стосуються мого автомобіля?
Компанія Nissan запустила спеціальне інтернет-опитування стосовно кампанії з відкликання Takata. Перейдіть за посиланням в кінці цієї сторінки. Щоб дізнатися про наявність інших кампаній, зверніться до найближчого дилера Nissan.

Чого слід очікувати від компанії Nissan, якщо ваш автомобіль підпадає під сервісну кампанію:

  • Безкоштовну перевірку та, за потреби, ремонт для запобігання можливих несправностей або незручностей при експлуатації Вашого автомобіля Nissan.
  • Ми використовуватимемо тільки оригінальні запасні частини Nissan, які мають наші дилери.
  • Ми докладемо усіх зусиль, щоб записати вас на зручний вам час.
  • Оберіть найбільш зручний спосіб зв'язку: лист/e-mail/телефон.
  • Автоматичне оновлення для покупців, зареєстрованих на веб-сайті або в мобільному застосунку You+Nissan.