Наші зобов’язання перед вами Сервісні кампанії виробника
Компанія Nissan прагне забезпечувати для покупців найвищій рівень безпеки, обслуговування та задоволеності наших клієнтів.
За необхідності, щоб забезпечити безпеку й високу якість автомобілів Nissan, компанія Nissan може запрошувати покупців для безкоштовного ремонту або доробок їхніх автомобілів.
Сервісні кампанії
Сервісні кампанії передбачають профілактичні перевіркі, які проводяться виробником стосовно певної групи автомобілів з метою виявлення і усунення можливих несправностей, і забезпечення високого рівня задоволеності наших клієнтів. Якщо ви отримали сповіщення про таку необхідність, наполегливо рекомендуємо вам якомога швидше звернутися до свого дилера Nissan і записатися на безкоштовну перевірку і, за потреби, ремонт.
Мені не надійшов лист від Nissan. Як дізнатися щодо наявності діючих кампаній, які стосуються мого автомобіля?
Компанія Nissan запустила спеціальне інтернет-опитування стосовно кампанії з відкликання Takata. Перейдіть за посиланням в кінці цієї сторінки. Щоб дізнатися про наявність інших кампаній, зверніться до найближчого дилера Nissan.
Чого слід очікувати від компанії Nissan, якщо ваш автомобіль підпадає під сервісну кампанію:
- Безкоштовну перевірку та, за потреби, ремонт для запобігання можливих несправностей або незручностей при експлуатації Вашого автомобіля Nissan.
- Ми використовуватимемо тільки оригінальні запасні частини Nissan, які мають наші дилери.
- Ми докладемо усіх зусиль, щоб записати вас на зручний вам час.
- Оберіть найбільш зручний спосіб зв'язку: лист/e-mail/телефон.
Актуальні кампанії
Сервісна кампанія: газогенератор подушки безпеки Takata
Декілька компаній по виробництву автомобілів (в тому числі Nissan) проводять сервісну кампанію, що стосується автомобілів, обладнаних подушками безпеки Takata. Перейдіть за посиланням нижче, щоб перевірити, чи стосується це вашого автомобіля.