ДОДАТОК NISSANCONNECT SERVICES

Візьміть свій телефон та сідайте у автомобіль! Щоб розпочати користування додатком, виконайте кілька простих кроків.

 

ДОДАТОК NISSANCONNECT SERVICES

Візьміть свій телефон та сідайте у автомобіль! Щоб розпочати користування додатком, виконайте кілька простих кроків.

 

ДОДАТОК NISSANCONNECT SERVICES

Візьміть свій телефон та сідайте у автомобіль! Щоб розпочати користування додатком, виконайте кілька простих кроків.

Крок 1.

Завантаження

 

Завантажте додаток NissanConnect Services на свій смартфон, як ви це зазвичай робите, скориставшись магазинами App Store або Google Play.

 

Завантажити з Apple App Store

Завантажити з Google Play

Крок 2.

Виконайте вхід у систему або зареєструйтесь

 

Створіть обліковий запис у додатку або виконайте вхід, якщо ви вже зареєстровані.

Крок 3.

Введіть ідентифікаційний номер свого автомобіля (VIN) у додатку

 

Ваш 17-значний номер VIN указаний у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу або ззовні вашого автомобіля, на куті панелі приладів, поруч із вітровим склом, з боку водія.

Крок 4.

Отримайте код під’єднання, відображений на вбудованому екрані автомобіля

 

Увімкніть інформаційно-розважальну систему та на головному екрані виберіть: Інфо > NissanConnect Services > Канали інформації > Дані про обліковий запис > Код під’єднання до автомобіля.

Якщо папка «Дані про обліковий запис» не відображається, натисніть «Змінити перелік каналів», а потім «Так». Після цього поверніться в розділ «Дані про обліковий запис».

Крок 5.

Введіть код для під’єднання в додатку

 

Поверніться до додатку та введіть код для під’єднання. Ви побачите підтвердження активації послуг. Ви можете користуватися ними одразу після завершення активації. Щасливих поїздок на зв’язку зі світом!

Потрібна допомога?

Потрібна допомога?

Need help?

Кол-центр Nissan

Зв’язатися з нами

Ви можете зателефонувати нам за номером 0 800 303 307 (працює з 9:00 до 18:00 в робочі дні), зв’язатися з нами в чаті на веб-сайті або ж заповнити контактну форму, якщо бажаєте отримати відповідь електронною поштою.

Ви отримаєте відповіді на всі ваші запитання

Ви отримаєте відповіді на всі ваші запитання

All your questions answered

ЯКА МІНІМАЛЬНА ВЕРСІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТРІБНА ДЛЯ ТЕЛЕФОНІВ ANDROID / APPLE ДЛЯ ПРАВИЛЬНОЇ РОБОТИ ДОДАТКУ?

Додаток NissanConnect Services сумісний з більшістю смартфонів на платформах iOS і Android:

  • з будь-якими iPhone, iPad або iPod Touch на iOS 11.0 або вище;
  • з будь-якими пристроями Android на Android 4.3 і вище.

Перш ніж завантажувати додаток NissanConnect Services, переконайтеся, що на вашому пристрої інстальовано останнє оновлення програмного забезпечення.

ЧОМУ VIN-КОД МОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ?

Спочатку перевірте на веб-сайті, чи сумісний ваш автомобіль із цим додатком. Перевірте також, у якому регістрі введено символи VIN-коду й чи не введено замість «O» (літера) символ «0» (цифра) або навпаки. Переконайтеся, що код не містить пробіли або символи, оскільки вони не розпізнаються.

ЩО Я МОЖУ ЗРОБИТИ, ЯКЩО МЕНІ НЕ ВДАЄТЬСЯ СТВОРИТИ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС КОРИСТУВАЧА?

Якщо під час реєстрації виникли проблеми, скористайтеся наведеним нижче контрольним списком

  • Ви вже створили обліковий запис користувача NissanConnect Services? Якщо це так, ви не зможете зареєструватися ще раз, використовуючи ту саму адресу електронної пошти. Просто натисніть кнопку "Забули пароль?", щоб отримати новий пароль і ввійти ще раз.
  • Чи правильно написано вашу адресу електронної пошти? Перевірте, чи немає в ній пробілів або пропущеної літери.
  • Чи всі поля заповнено повністю? 
  • Чи правильний ваш пароль?

Якщо проблеми залишаються, це може бути пов’язано з тим, що автомобіль зареєстровано на попереднього користувача – служба підтримки може з цим допомогти. Зверніться до служби підтримки тут.

ЯК Я МОЖУ АКТИВУВАТИ ПОСЛУГИ, ЯКЩО ПРИДБАВ УЖИВАНИЙ АВТОМОБІЛЬ NISSAN?

Якщо ви придбали вживаний автомобіль Nissan, переконайтеся, що ваш автомобіль сумісний із додатком NissanConnect Services.
Якщо так, ви можете виконати ту ж процедуру сполучення, що й для нового автомобіля. Докладний опис процедури див. в посібнику "Як підключитися", який можна знайти тут.
Якщо ви й далі отримуєте повідомлення про помилки, ваш автомобіль, імовірно, усе ще сполучено з обліковим записом попереднього власника. Щоб вирішити цю проблему, ви можете зробити наступне:

  • Зв’язатися з попереднім власником і попросити його від’єднати автомобіль від свого облікового запису.
  • Звернутися до служби обслуговування клієнтів. Її контактні дані можна знайти тут.

Я ХОЧУ ПРОДАТИ СВІЙ АВТОМОБІЛЬ. ЯК ВИДАЛИТИ СВОЇ ДАНІ?

Ви можете виконати віддалене видалення даних безпосередньо з додатку: 

  1. Натисніть кнопку профілю, яка відображається на домашній сторінці.
  2. Натисніть транспортний засіб (наприклад, JUKE, LEAF тощо).
  3. Прокрутіть сторінку донизу й натисніть "Remove Vehicle Data" (Вилучити дані автомобіля).
  4. Після підтвердження всі дані журналу вашого автомобіля буде вилучено (така інформація, як минулі пункти призначення, збережені радіостанції тощо).

Переконайтеся, що ви відключили свої послуги, натиснувши Deactivate (Вимкнути), а потім – Unlink (Від’єднати), щоб розірвати сполучення автомобіля та додатку.

Новий власник має додати автомобіль до свого облікового запису, і він не знайде даних, що стосуються ваших попередніх поїздок.

ЧИ МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ ДОДАТОК NISSANCONNECT SERVICES РАЗОМ ІЗ КІЛЬКОМА ТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ?

Так, ви можете додати необмежену кількість транспортних засобів до свого облікового запису NissanConnect Services.
 
Ви можете додати нові транспортні засоби, натиснувши у верхній лівій частині екрана назву поточного транспортного засобу (JUKE, LEAF тощо), а потім натиснувши Add a vehicle (Додати автомобіль).
 
Один автомобіль можна одночасно зв’язати лише з одним обліковим записом. 

ЯК Я МОЖУ ПЕРЕМИКАТИСЯ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ В ДОДАТКУ NISSANCONNECT SERVICES, ЯКЩО В МЕНЕ КІЛЬКА АВТОМОБІЛІВ?

Перемикатися між транспортними засобами можна з домашньої сторінки NissanConnect Services. У верхньому лівому кутку додатку натисніть назву транспортного засобу (наприклад, JUKE, LEAF, тощо). Відкриється список усіх автомобілів, доданих до вашого облікового запису.

ЯКІ ПОСЛУГИ МОЖНА ВІДКЛЮЧИТИ І ЯК?

Щоб відключити свої підключені послуги, перейдіть на сторінку профілю, виберіть назву автомобіля, який потрібно відключити, а потім виберіть "Deactivate" (Відключити). Зверніть увагу, що ви не можете відключати послуги поодинці, використання цієї функції призведе до відключення всіх послуг додатку NissanConnect Services.


¹ Щоб користуватися сервісами NissanConnect Services, вам потрібен обліковий запис користувача NissanConnect Services, а також вам треба зареєструватися та увійти до NissanConnect Services за допомогою свого імені користувача та пароля. Щоб скористатися додатком NissanConnect, вам потрібен смартфон із сумісною операційною системою iOS або Android та SIM-карта з підключенням до інтернету, що надається вашим постачальником мобільного зв'язку. Робота всіх послуг залежить від покриття мобільної мережі.
Підключення мобільного телефону для використання NissanConnect Services повинно здійснюватися лише тоді, коли автомобіль безпечно припаркований. Використання системи завжди повинно здійснюватися відповідно до правил дорожнього руху. Водії повинні використовувати систему лише тоді, коли це безпечно. Користувачі повинні усвідомлювати, що використання технології гучного зв'язку може відволікати від стеження за дорогою, що може знизити контроль над автомобілем. Виробник залишає за собою право запровадити оплату за користування сервісом Nissan Connect Services. Технології NissanConnect Services очікуються в новому Nissan JUKE та Nissan LEAF 2021 року виробництва. Функції доступні в залежності від комплектації.
* Android Auto™ та Apple CarPlay доступні в оновленому Nissan NAVARA, виробленому з жовтня 2019 року, та очікується в новому Nissan JUKE та Nissan LEAF 2021 року виробництва. Android Auto працює при наявності офіційного офіційного додатка Android Auto у смартфоні власника. Apple CarPlay сумісний на пристроях IOS 11.0 або новіших версій. Android Auto сумісний на пристроях Android 4.3 або новіших версій. Компанія ТОВ "Ніссан Мотор Україна" не відповідає за доступність офіційного додатка Android Auto в Україні.